Hoạt động – Dixon Ohlsen – One NDCSA!
Chuyển đến thanh công cụ
  • Dixon Ohlsen đã đăng cập nhật 2 năm trước đây

    کلاس زبان دوره فشرده – آموزش زبان از مبتدی تا پیشرفته – آموزشگاه زبان چینی – آموزشگاه زبان دوره کودکان – آموزش زبان انگل… آموزش زبان آلمانی – آموزشگاه زبان – آموزش زبان – آموزش زبان دوره بحث آزاد – بهترین آموزشگاه زبان – آموزش انگلیسی – آموزش… آیلتس – آموزش زبان – آموزشگاه زبان دوره بحث آزاد – آموزش زبان ایتالیایی – آموزش زبان دوره بحث آزاد – کلاس زبان انگلیسی -… آموزش زبان ایتالیایی – آموزش زبان آلمانی – آیلتس – آموزش زبان دوره بزرگسالان – کلاس زبان دوره فشرده – آموزش زبان دوره نی…

    بسیاری از والدینی که دارای کودکان اوتیسمی هستند از خود می پرسند که آیا این… حدود نيم قرن پيش مربيان بزرگ تعليم و تربيت مانند فروبل، پستالوزي، دكردلي و مونته سوري كه از پيشروان مكتب فعال در آموزش و پرورش محسوب مي شدند و همچنان هم برخی آموزه هایشان مورد استفاده می‌باشد. امروزه یکی از دغدغه‌های مهم بسیاری از جوانان و افرادی که به دنبال مهاجرت هستند،… جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید.

    لذا یادگیری نگارش زبان انگلیسی پیش از سنین 7 سالگی میتواند باعث بروز اختلالات یادگیری در مهارت های نوشتاری کودک گردد. ما در الوند تمام دغدغه های شما را در مقوله ی آموزش زبان کودکان برطرف خواهیم کرد. وقتی به بچه ها بگیم بیاید با هم بازی کنیم چشماشون از خوشحالی برق میزنه وقتی بازی رو با تدریس ادغام کنیم تاثیر مثبتی روی یادگیریشون میذاره. ما اینجا تخصصی ترین دپارتمان آموزش زبان کودکان مشهد را برای شما فراهم کرده ایم. ولی متاسفانه در ایران کمتر مراکز مجهز به این روش را داریم، ما در موسسه الوند با فراهم کردن تجهیزات و اساتید درجه یک در مشهد بعنوان اولین و تنها آموزشگاه زبان تخصصی مونته سوری خدمات ارائه میکند.

    ثبت نام در آموزشگاه زبان اسپیکان از طریق ثبت در سیستم اتوماسیون انجام می گیرد و با تکمیل شدن تعداد نفرات، کلاس بسته می شود! برای اینکه در لیست انتظار قرار نگیرید پس از تعیین سطح، ثبت نام خود را در سیستم اتوماسیون اسپیکان و در اسرع وقت انجام دهید. اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی به منظور مهاجرت ، موفقیت در کسب و کار و تجارت خودتان ، موفقیت تحصیلی و یا گرفتن مدارک بین المللی همچون ایلتس IELTS و … برگزاری کلاس و دوره آمادگی آزمون MSRT و MHLE به صورت خصوصی و نیمه خصوصی ، با کاربردی ترین و در کوتاهترین دوره ( حد اکثر در 15 جلسه ) با قیمت بسیار …

    چنانچه قصد شرکت در دوره های مقدماتی را دارید نیازی به تعیین سطح ندارید! در غیر اینصورت برای رزرو آزمون ورودی (تعیین سطح) از طریق همین وب سایت اقدام نمایید! سطحِ زبانی شما از طریق آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی توسط دپارتمان آموزش مشخص می شود.

    کلاس آلمانی مشهد در کنار شما خواهیم بود تا با شرایط زندگی و تحصیل در کشورهای مختلف آشنا شوید. تربیت کودک به صورت دو زبانه باعث ایجاد مشکل در یادگیری زبان نمی شود. کلاس های زبان انگلیسی آفاق را در راحتی خانه خودتان، تجربه کنید.

    طبق نظر متخصصین کودک و کارشناسان آموزشی برای شروع آموزش غیر مستقیم سن طلایی 2 تا 6 سال می‌باشد. و همچنین عقیده متخصصین الوند بهترین سن یادگیری برای زبان دوم از همان بدو تولد فرزندانمان است. ولی از آنجا که آموزش در بدو تولد برای همه‌ی خانواده‌ها میسر نیست بهترین سن روش 2,3,4,5 و 6 سال می‌باشد. کلاسهای آموزشی مبتنی بر متد یادگیری زبان انگلیسی به شیوه زبان مادری می باشد که باعث تسلط کامل زبان آموز به لهجه بومی زبان انگلیسی و ارتقا هوش کلامی و اجتماعی زبان آموز می گردد. با توجه به ضعف بالای زبان آموزان در لهجه آمریکایی و اختلالات یادگیری زبان آموزان در یادگیری حرفه‌ای زبان انگلیسی؛ با مطالعه شیوه‌های آموزشی کشورهای پیشرفته نظیر آمریکا و کانادا. موسسه زبان الوند در سال 1390 به منظور ارائه آموزش‌های علمی و حرفه‌ای منطبق با متدها و استانداردهای بین‌المللی به کودکان ایرانی آغاز به کار نمود.

    الوند با برگزاری کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی و به زودی کلاس های غیر حضوری آموزش زبان انگلیسی کودکان در مشهد؛ سعی در کسب بهترین نتیجه در یادگیری زبان کودکان دارد. از آن‌جایی که شریک تجاری اول مجارستان، آلمان و پس از آن اتریش است. بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر در مجارستان در استخدام شرکت‌های آلمانی هستند. علاوه براین، زبان آلمانی پس از زبان انگلیسی دومین زبان رایج در اروپا است، بنابراین تقاضای زیادی برای متخصصان آلمانی زبان در بخش‌های خاصی مانند گردشگری، تجارت خارجی و صنعت خودرو وجود دارد. بنابراین، می‌توان دریافت که دانش زبان آلمانی یک مزیت رقابتی در مجارستان دارد. دوره زبان آلمانی در مجارستان در کالج‌های این کشور برگزار می‌گردد که به میزان یک سال تحصیلی (۲ ترم) به طول می‌انجامد.

    با شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری تصمیم گرفتیم کلاس های آنلاین را با بالاترین کیفیت در کشور برگزار نماییم. یادگیری زبانی دیگر، فواید روانی و ذهنی شگفت انگیزی با خود به همراه دارد. این فواید، چیزی بسیار فراتر از توانایی سفارش یک فنجان چای در خارج از کشور است.

    پس از لغو موافقت فرهنگی و تعطیلی انستیتو گوته که در ۱۹۵۸ تأسیس شده بود، و در ۱۹۷۸ حدوداً هزار دانش اموز داشت، تبلیغ فرهنگ و زبان آلمانی به ایرانیان چند سالی در انحصار مؤسسه فرهنگی اتریش قرار گرفت. مؤسسه نوین زبان آلمانی در ۱۹۹۵ توسط سفارت آلمان تأسیس شد و اجازه نیافت در هیچ فعالیت فرهنگی مشارکت کند، زیرا در پی مناقشه سلمان رشدی، توافق فرهنگی جدید بین تهران و بن در ۲۹ نوامبر ۱۹۸۸ به اجرا در نیامده بود. کلیه مطالب آموزشی با استفاده از سیستم های مالتی مدیا، کارتون های آموزشی و آهنگ های شاد انگلیسی خواهد بود.

    تا زبان آموز را در فضایی شاد و مفرح ابتدا علاقمند با زبان انگلیسی سازد. از طرف دیگر، نقطه مقابل یادگیری رسمی ، یادگیری محیطی (یادگیری زبان به شیوه زبان مادری) یا اصطلاحا می باشد که از نظر پیتر کراشن، بهترین سبک یادگیری زبان دوم و سوم میباشد. مجموعه نصیر توسط اساتید دانشگاه و نخبگان آموزش زبان اداره و مدیریت می‌شود تا با ارائه آموزشی باکیفیت، تجربه‌ای شیرین از زبان‌آموزی را برای شما به ارمغان بیاورد. آموزش تضمینی زبان آلمانی و انگلیسی توسط دکتر علی جعفری با بیش از یک دهه تجربه تدریس زبان … آموزش زبان دانمارکی از مبتدی تا پیشرفته توسط مجرب ترین اساتید دانمارکی ایران …